Laatu ja ystävällinen palvelu edelleen arvossa
Sammetin asiakastyytyväisyys on pysynyt tuoreen tutkimuksen mukaan erittäin korkealla tasolla. Asiakkaat arvostavat erityisesti yhtiön laadukkaita tuotteita sekä henkilöstön ystävällistä ja nopeaa palvelua.
Vuoden 2022 asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan asiakkaat ovat pysyneet erittäin tyytyväisinä Sammetin toimintaan. Vastaajien antama yleisarvosana toiminnasta oli tässä tutkimuksessa 5,8 asteikolla 1–7. Tyytyväisyys Sammettiin on säilynyt samalla korkealla tasolla jo vuosikymmenen ajan.
Asiakkaat kertoivat olevansa erityisen tyytyväisiä Sammetin henkilöstön ystävällisyyteen ja siihen, että henkilöstö ymmärtää heidän tarpeensa. Lisäksi vastaajat kertoivat arvostavansa Sammetin tuotteita ja palveluita. Eniten he pitivät tuotteiden ja palveluiden sopivista kokonaisuuksista, laadukkuudesta sekä varaosien ja huollon helposta saatavuudesta.
Sammetilla tuoreet tutkimustulokset on otettu tyytyväisinä ja ilahtuneina vastaan, sillä työntekijöiden ystävällisyys ja korkealaatuiset tuotteet ovat yhtiön liiketoiminnan ytimessä.
– Asiakaspalvelun kehittäminen on meillä jatkuva prosessi, mutta viimeisten kahden vuoden aikana olemme satsanneet erityisesti huoltoliiketoimintamme ja varaosapalvelumme parantamiseen. Olemme myös julkistaneet useita tuotesarjoja, kuten uuden sukupolven NG-peltisarjan meriteollisuuden tarpeisiin, markkinointipäällikkö Mikko Sammasmaa toteaa.